Jak kupować – poradnik klienta
Kto może dokonywać zakupów w sklepie internetowym www.goenergia.pl?
Zakupów w sklepie internetowym, na stronie www.goenergia.com.pl dokonywać mogą zarówno odbiorcy hurtowi jak i klienci indywidualni (odbiorcy detaliczni).
Klienci indywidualni dokonują zakupów zgodnie z informacją zamieszczoną w akapicie – „Jak poruszać się po sklepie internetowym”. W razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy: goenergia@rct.pl lub telefoniczny – 22 868 04 25.
Odbiorcy hurtowi mogą uzyskać kod rabatowy, pozwalający na korzystanie z upustów. Klienci hurtowi mogą też otrzymać cennik indywidualny. W tym celu prosimy o kontakt: rayovac@rct.pl, tel. kom. (+48) 604 475 950. Realizujemy dostawy po dokonaniu przedpłaty lub za pobraniem. Stali klienci hurtowi oraz klienci instytucjonalni, np. urzędy państwowe i samorządowe – mogą dokonywać zakupów z odroczonym terminem płatności. Dostawa z odroczonym terminem płatności jest możliwa po indywidualnym rozpatrzeniu sytuacji. Zapytania ofertowe dotyczące dostaw hurtowych można kierować na adres e-mail: rayovac@rct.pl, tel. kom. (+48) 604 475 950.
Jak poruszać się po sklepie internetowym?
Po wejściu na stronę internetową www.goenergia.pl, po lewej stronie znajdziesz Menu, które jest podzielone na kategorie produktów. Po kliknięciu w daną kategorię będziesz mieć do wyboru podkategorię.
Na stronie głównej, widocznej po wybraniu kategorii lub podkategorii, widoczne są zdjęcia oraz krótkie opisy. Aby przejrzeć szczegółowy opis wybranego produktu, należy kliknąć jego nazwę lub miniaturowe zdjęcie. Aby dodać wybrany produkt do zamówienia (“umieścić go w koszyku”), należy kliknąć przycisk “dodaj do koszyka”, znajdujący się obok ceny produktu.
Aby powrócić do kategorii nadrzędnej, możesz kliknąć ją w Menu, po lej stronie, lub kliknąć na nazwę kategorii w widocznej na górze strony, ścieżce z kategoriami.
Aby powrócić na stronę główną, kliknij ikonę domku, znajdującą się w lewej, górnej części strony, lub logo sklepu.
Jak używać wyszukiwarki?
Jeśli chcesz wyszukać interesujący Cię produkt, wpisz w pole do wyszukiwarki frazę z nazwą, symbolem lub inną cechą produktu, którą zapamiętałeś. Potem kliknij przycisk „szukaj”. Fraza składa się z jednego lub więcej wyrazów oddzielonych spacjami. Wynikiem wyszukiwania będzie każdy produkt, który zawiera wpisaną frazę w polu nazwa i opis. Im bardziej precyzyjnego sformułowania użyjesz, tym mocniej zawęzisz pole wyszukiwania.
Jak używać kodów rabatowych?
Jeżeli posiadasz jeden lub więcej kodów rabatowych i chcesz skorzystać z nich podczas zakupów w www.goenergia.pl, powinieneś wpisać je w okienku “kod kuponu” podczas akceptacji zakupów w koszyku.
Ceny i ilości produktów.
Wszystkie ceny są cenami brutto (zawierającymi podatek VAT). Jeżeli nazwa produktu zawiera liczbę jego sztuk (baterie alkaliczne x4, lub 4 szt.), podana cena jest ceną za komplet, czyli liczbę sztuk produktu podaną w nazwie. Podobnie traktowane są ilości produktów które podajemy w koszyku – odnoszą się one do kompletów/opakowań które opisuje nazwa produktu. Zdjęcia produktów mogą przedstawiać liczbę sztuk różną od tej, która widnieje w nazwie produktu, jednak przy składaniu zamówienia, ważna jest liczba podana w nazwie produktu (zdjęcie ma charakter wyłącznie poglądowy).
Jak zamawiać?
Umieść interesujący Cię produkt w koszyku, klikając przycisk „do koszyka”, widoczny obok ceny. W momencie dodawania produktu, wyświetlona zostanie zawartość koszyka – dodany produkt będzie już tam widoczny. Jeżeli chciałbyś zamówić większą ilość wybranego produktu, wpisz ją w polu w kolumnie “ilość” i kliknij przycisk “zaktualizuj koszyk”. Jeżeli chciałbyś zrezygnować z danego produktu, wpisz w tym polu wartość 0 (zero) i kliknij przycisk “zaktualizuj koszyk”.
Jeśli chcesz wrócić do sklepu, kliknij przycisk „kontynuuj zakupy”. Jeśli chcesz zrealizować zamówieni z koszyka, kliknij przycisk „zamawiam”.
Jak finalizujemy zamówienie?
Po kliknięciu przycisku „zamawiam”, zarejestruj się i wypełnij formularz z danymi niezbędnymi do zrealizowania zamówienia. Jeśli już wcześniej zarejestrowałeś się w sklepie, zaloguj się.
Dane obowiązkowe to: imię, nazwisko, adres, nr telefonu kontaktowego. Pola obowiązkowe są oznaczone gwiazdką. Jest to koniczne do prawidłowego dostarczenia towaru do wybranego przez Ciebie miejsca. Na koniec zaakceptuj regulamin i kliknij przycisk “Przejdź do realizacji zamówienia”. Akceptacja regulaminu jest konieczna do realizacji zamówienia i oznacza także wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Więcej o ochronie danych osobowych przeczytasz w zakładce „Polityka prywatności”.
Teraz kliknij przycisk „Przejdź do kasy”, a następnie wybierz sposób dostawy towaru i formę płatności. Sprawdź listę i ilość zamawianych produktów i zaakceptuj zamówienie.
Po potwierdzeniu zakupu, zostanie wysłany do Ciebie e-mail, z informacją o złożonym zamówieniu.
W e-mailu poprosimy Cię o potwierdzenie zamówienia. Kliknij w link, który tam znajdziesz.
Możesz też śledzić status swojego zamówienia klikając w inny link, który również dostaniesz w tym samym e-mailu.
Rejestracja w goenergia.pl
Aby usprawnić proces składania zamówień możesz zarejestrować się w naszym systemie podczas składania zamówienia. Podaj adres e-mail i wybrane przez siebie hasło.
Dzięki temu:
- Przyśpieszysz proces składania zamówienia.
- Możesz sprawdzić informacje o wszystkich zamówieniach złożonych do tej pory z Twojego konta.
- Możesz sprawdzić kody rabatowe związane z Twoim kontem.
- Możesz zapisać/wypisać się z listy wysyłkowej naszego newslettera. Dzięki temu będziesz na bieżąco informowany o dostępnych nowościach oraz o promocjach.
W naszym sklepie możliwe są następujące sposoby dostawy:
- – wysyłka ekonomiczna Pocztą Polską,
- – wysyłka priorytetowa Pocztą Polską,
- – przesyłka kurierska,
- – przesyłka do paczkomatu,
- – odbiór osobisty w siedzibie firmy– po odbiór towaru zapraszamy do siedziby naszej firmy przy ulicy Dereniowej 2/28 w Warszawie. UWAGA! Odbiór osobisty możliwy jest tylko przy przedpłacie na konto.
Dostępne metody płatności:
- pobranie– za zamówione towary płacisz przy odbiorze przesyłki.
- przedpłata na konto: 82 1050 1041 1000 0005 0131 3118
– po sfinalizowaniu zamówienia otrzymasz informację o sumie do wpłaty i numerze konta na które należy dokonać przelewu; realizację zamówienia rozpoczynamy po potwierdzeniu zaksięgowania przelewu na naszym koncie. - przelew z odroczonym terminem płatności– forma ta dostępna jest jedynie dla stałych klientów dokonujących zakupów hurtowych oraz dla instytucji, urzędów i przedsiębiorstw – po zaakceptowaniu zamówienia.
Szczegółowe informacje o opcjach wysyłki znajdziesz w zakładce „Wysyłka i dostawa”.
Dowody zakupu – faktury VAT
Do wszystkich dokonanych w naszym sklepie zakupów dołączamy dowód zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu. Prosimy o jego zachowanie – jest on podstawą do jakichkolwiek ew. reklamacji.
Przebieg i czas realizacji zamówienia
Zamówienia realizujemy najczęściej w ciągu 2 dni roboczych. Zdecydowaną większość prezentowanych towarów posiadamy w stałej sprzedaży. Jeżeli któregoś z zamówionych przez Ciebie towarów nie posiadamy jednak w magazynie, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć. W takim przypadku skontaktujemy się z tobą, aby indywidualnie ustalić termin realizacji zamówienia lub zaproponować inny aktualnie dostępny produkt.
Jeżeli jako metodę dostawy wybrałeś “odbiór osobisty”, prosimy o kontakt w celu potwierdzenia dostępności wszystkich zamówionych przez Ciebie produktów!