Zakupy hurtowe

Jesteśmy, przede wszystkim, hurtownią z prawie trzydziestoletnią historią działalności i sprzedaży baterii oraz akumulatorków. Oferujemy możliwość dokonywania zakupów w atrakcyjnej cenie zarówno dla klientów hurtowych, instytucjonalnych, oraz detalicznych, za pośrednictwem sklepu goenergia.pl .

Nasi klienci mają zagwarantowaną jakość i pewność pochodzenia towaru. Kupujemy tylko od sprawdzonych dostawców. Jesteśmy także bezpośrednim importerem lub oficjalnym dystrybutorem takich marek jak Rayovac, Duracell Activair, Varta, Ecopack. Posiadamy w naszym portfolio także inne marki, jak: Duracell, Panasonic, Panasonic Eneloop, Maxell, Energizer, GP, Govena, Sony, Vinnic.

Oprócz baterii konsumenckich i specjalistycznych, oferujemy także latarki, ładowarki, akumulatorki, źródła światła CFL i LED oraz akcesoria do zegarków.
W przypadku zakupów hurtowych, ceny są ustalane indywidualnie.

KONTAKT w sprawie zakupów hurtowych:

  • tel. kom.: +48 604 475 950
  • tel. biuro: 22 868 04 25
  • fax: 22 846 62 19
  • e-mail: goenergia@rct.pl


Informacje ogólne dotyczące współpracy hurtowej:

Zamówienia hurtowe wysyłane są na koszt dostawcy jeżeli kwota zamówienia jest równa bądź wyższa od 1000 zł netto. Przy zamówieniu nie przekraczającym tej kwoty koszt dostawy pokrywa kupujący.


Koszty dostawy:

  1. Kurier DHL
    • Zamówienie z płatnością przelewem – 15 zł brutto
    • Zamówienie za pobraniem z płatnością kurierowi podczas odbioru przesyłki: 19 zł brutto
  2. Paczkomat
    • Zamówienie z płatnością natychmiastową PayU lub przelewem – 9,99 zł
    • Zamówienie z płatnością w paczkomacie, przy odbiorze przesyłki (tylko kartą) – 13 zł


Formy płatności:

  1. Płatności za zamawiany towar można dokonywać przelewem na konto firmowe: 82 1050 1041 1000 0005 0131 3118
    • Dane do przelewu:
      Ray Center Trading Sp.J
      ul. Dereniowa 2/28
      02-776 Warszawa
  2. Klienci dokonujący zakupów poprzez sklep goenergia.pl mają możliwość skorzystania z szybkiej płatności PayU.
  3. Płatności można także dokonać gotówką przy odbiorze osobistym

Oferujemy naszym klientom możliwość rozliczania się z odroczonym terminem płatności – 14 dni, po uprzednim potwierdzeniu pozytywnej historii rozliczeń, na podstawie indywidualnej decyzji o ustaleniu warunków płatności.

Z tej opcji mogą skorzystać również instytucje i urzędy państwowe.