Zakupy hurtowe
Jesteśmy, przede wszystkim, hurtownią z prawie trzydziestoletnią historią działalności i sprzedaży baterii oraz akumulatorków. Oferujemy możliwość dokonywania zakupów w atrakcyjnej cenie zarówno dla klientów hurtowych, instytucjonalnych, oraz detalicznych, za pośrednictwem sklepu goenergia.pl .
Nasi klienci mają zagwarantowaną jakość i pewność pochodzenia towaru. Kupujemy tylko od sprawdzonych dostawców. Jesteśmy także bezpośrednim importerem lub oficjalnym dystrybutorem takich marek jak Rayovac, Duracell Activair, Varta, Ecopack. Posiadamy w naszym portfolio także inne marki, jak: Duracell, Panasonic, Panasonic Eneloop, Maxell, Energizer, GP, Govena, Sony, Vinnic.
Oprócz baterii konsumenckich i specjalistycznych, oferujemy także latarki, ładowarki, akumulatorki, źródła światła CFL i LED oraz akcesoria do zegarków.
W przypadku zakupów hurtowych, ceny są ustalane indywidualnie.
KONTAKT w sprawie zakupów hurtowych:
- tel. kom.: +48 604 475 950
- tel. biuro: 22 868 04 25
- fax: 22 846 62 19
- e-mail: goenergia@rct.pl
Informacje ogólne dotyczące współpracy hurtowej:
Zamówienia hurtowe wysyłane są na koszt dostawcy jeżeli kwota zamówienia jest równa bądź wyższa od 1000 zł netto. Przy zamówieniu nie przekraczającym tej kwoty koszt dostawy pokrywa kupujący.
Koszty dostawy:
- Kurier DHL
- Zamówienie z płatnością przelewem – 15 zł brutto
- Zamówienie za pobraniem z płatnością kurierowi podczas odbioru przesyłki: 19 zł brutto
- Paczkomat
- Zamówienie z płatnością natychmiastową PayU lub przelewem – 9,99 zł
- Zamówienie z płatnością w paczkomacie, przy odbiorze przesyłki (tylko kartą) – 13 zł
Formy płatności:
- Płatności za zamawiany towar można dokonywać przelewem na konto firmowe: 82 1050 1041 1000 0005 0131 3118
- Dane do przelewu:
Ray Center Trading Sp.J
ul. Dereniowa 2/28
02-776 Warszawa
- Dane do przelewu:
- Klienci dokonujący zakupów poprzez sklep goenergia.pl mają możliwość skorzystania z szybkiej płatności PayU.
- Płatności można także dokonać gotówką przy odbiorze osobistym
Oferujemy naszym klientom możliwość rozliczania się z odroczonym terminem płatności – 14 dni, po uprzednim potwierdzeniu pozytywnej historii rozliczeń, na podstawie indywidualnej decyzji o ustaleniu warunków płatności.
Z tej opcji mogą skorzystać również instytucje i urzędy państwowe.