Jak pakujemy i wysyłamy zamówione produkty?

Przy każdym produkcie podany jest przewidywany czas realizacji zamówienia. Zazwyczaj towar wysyłamy w dniu złożenia zamówienia lub dnia następnego. W przypadkach szczególnych zastrzegamy sobie prawo wydłużenia terminu wysyłki zakupionych produktów, maksymalnie do 14 dni. W takim przypadku nastąpi kontakt mailowy bądź telefoniczny. Czas wysyłki, to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji, czyli do chwili przekazania firmie kurierskiej, towarów zamówionych w sklepie goenergia.pl. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. do czasu najdłuższego z podanych.

Informacja o terminie realizacji ustalana jest, każdorazowo, w momencie potwierdzania zamówienia przez Klienta za pomocą linku w wiadomości wysłanej na wskazany adres e-mail.

Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem:

  1. Firmy kurierskiej DHL Polska na adres wskazany przez Klienta. Standardowy przewidywany przez przewoźnika czas dostawy na terenie Polski wynosi 1 do 3 dni.
  2. Firmy kurierskiej InPost (paczkomaty). Standardowy przewidywany przez przewoźnika czas dostawy na terenie Polski wynosi 1 do 3 dni.
  3. Poczty Polskiej. W zależności od rodzaju przesyłki, przewidywany czas dostawy na terenie Polski, wynosi od 3 do 10 dni.

Zamówienie można również odebrać osobiście w siedzibie firmy po uprzednim ustaleniu terminu i godziny z pracownikami sklepu i przy pomocy poczty elektronicznej lub formularza kontaktowego.

Koszt przesyłki kurierskiej standardowej kształtują się następująco:

  • Kurier (przedpłata na konto) – 15 zł
  • Kurier (pobranie) – 19 zł

Paczkomaty:

  • Wysyłka z przedpłatą (tradycyjny przelew na konto lub PayU) – 9,99 zł
  • Wysyłka za pobraniem (płatność kartą w paczkomacie) – 13,00 zł

POZOSTAŁE SPOSOBY DOSTAWY:

  • Dostawa za pomocą Poczty Polskiej – paczki do1 kg.
  • Poczta Polska list polecony ekonomiczny (przedpłata na konto) – najniższe koszty wysyłki! – 6 zł
  • Poczta Polska list polecony priorytetowy (przedpłata na konto) – 12 zł
  • Odbiór osobisty (przedpłata na konto) – 0 zł.

 

Koszt przesyłki zawiera również koszty opakowania.

Jeżeli przesyłka nosi ślady uszkodzenia, należy otworzyć paczkę w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia pracy spisać protokół opisujący szkodę, pod którym powinien podpisać się kurier. Spisany protokół szkody znacznie przyśpieszy proces rozstrzygnięcia reklamacji.

Zapraszamy na strony przewoźnika, gdzie można zapoznać się ze szczegółami oferty przewozowej oraz monitorować aktualny stan przesyłki po podaniu odpowiedniego numeru monitorowania przesyłki.

 

DHL: https://sprawdz.dhl.com.pl/

Paczkomaty InPost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Poczta Polska: http://emonitoring.poczta-polska.pl/